سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش مترور حرفه ای

 

آموزش مترور حرفه ای

آموزش مترور حرفه ای . با یک برنامه هزینه اولیه ، نقشه بردار مقدار می تواند قبل از تهیه صورتحساب مقادیر ، بررسی هزینه ها را در مرحله طراحی انجام دهد   . اگر مشتری بودجه خاصی در ذهن داشته باشد ، مشخصات معمار باید متناسب با بودجه مشتری تنظیم شود.

در مرحله برنامه ریزی تنظیمات زیادی توسط هر دو معمار و نقشه بردار مورد نیاز خواهد بود. برای معمار ، این شامل طراحی مجدد زیادی است و برای QS ، این شامل تنظیم موارد هزینه در برآورد است.

مزایای روش ابتدایی برآورد

فهم یک تجزیه و تحلیل هزینه اولیه آسان است. از نظر افرادی که در این پروژه مشارکت دارند منطقی است زیرا تجزیه هزینه توسط عناصر ساختمانی را نشان می دهد.

عناصری که بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهند به راحتی شناسایی می شوند و در صورت لزوم قابل تنظیم هستند.

آموزش مترور حرفه ای

این برآورد برای برنامه ریزی هزینه مناسب است ، به معمار توصیه می شود که هنگام طراحی بودجه مشتری را در نظر داشته باشد یا به صورت اختیاری ، مشتری می تواند از بین گزینه های طراحی شده توسط معمار و قیمت گذاری توسط نقشه بردار ، یک طرح مقرون به صرفه را انتخاب کند.

نقشه بردار کمیت قادر است هزینه های اساسی را در کل مرحله طراحی بررسی کند ، که این امر تخمین قابل اطمینان تری نسبت به روش سطح سطحی می سازد.

از آنجا که تمام عناصر اصلی یک ساختمان مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و با موارد BOQ مرتبط هستند ، این تخمین نسبت به روش سطح ظاهری بسیار نزدیکتر به مقدار مناقصه است.

تنظیمات برنامه توسط معمار و قیمت گذاری مجدد توسط QS در مرحله طراحی بسیاری از اصلاحات BOQ قبل از مناقصه و پس از مناقصه را از بین می برد.

آموزش مترور حرفه ای

 آموزش مترور حرفه ای

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com