سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش آرایشگری در اصفهان2

 

آموزش آرایشگری در اصفهان

آموزش آرایشگری در اصفهان . هنگامی که با کارگران سالن آموزش دیده در برنامه    Hair-3R مصاحبه کردم ، متوجه شدم که آنها می توانند در مورد ماهیت کار خود صریح صحبت کنند و از دریافت حمایت و راهنمایی در مذاکره درباره این مسائل بسیار راحت هستند.

تحقیقات نشان داده است که کارگران سالن به احتمال زیاد مشتری ها در برخی موارد خشونت شریک زندگی صمیمی را برای آنها آشکار می کنند. اما کارگرانی که با آنها صحبت کردم مجموعه ای گسترده از موضوعات مختلفی را که مشتریان مطرح می کنند نیز ذکر کردند.

از بین رفتن ازدواج ، سلامت روان ، افکار خودکشی ، انتقال جنسیت و از دست دادن شغل از جمله موارد مشتری بود که توسط کارگران گزارش شده است.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان . گرچه اکثر مکالمات یک کارگر در یک روز یا حتی در طول یک هفته ممکن است "سنگین" نباشد ، اما با توجه به بخش عظیمی از جامعه که بیش از حد با آنها تماس می گیرند ، آنها احتمالاً با داستانهای متنوع و گاه ناراحت کننده ای روبرو خواهند شد. ماهها و سالها بسیاری از کارگران پیشنهاد کردند که آموزش Hair-3R اولین باری است که آنها در مورد جنبه های احساسی کار خود صحبت می کنند یا این امر را به عنوان چیزی که روزانه مذاکره می کنند ، تشخیص داده اند.

فراتر از سطح

مدت هاست که فمینیست هایی که درباره زیبایی می نویسند ، بر انتظارات جنسیتی در این فضاها متمرکز شده اند. از این منظر ، سالنها به عنوان تقویت کننده کلیشه ها در مورد چگونگی ظاهر زنان و نحوه حفظ بدن خود تلقی می شوند.

آموزش آرایشگری در اصفهان

 آموزش آرایشگری در اصفهان

برای مشاهده دوره ها و ثبت نام کلیک کنید.

منبع : raheleedalat.com