سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش اکسل در اصفهان

 

آموزش اکسل در اصفهان

شما می توانید کاربرگ ها را اضافه یا حذف کنید ، بدون اینکه آنها را حذف کنید در کتاب کار مخفی کنید و ترتیب صفحات کار خود را در کتاب کار تغییر دهید   .

اجزای پنجره Microsoft Excel

قبل از شروع استفاده از آن ، بسیار مهم است که درک کنید در پنجره آن چه چیزی قرار دارد. بنابراین پیش رو همه م componentلفه اصلی را داریم که شما باید قبل از ورود به دنیای Microsoft Excel بدانید.

آموزش اکسل در اصفهان .

آموزش اکسل در اصفهان

Active Cell : سلولی که در حال حاضر انتخاب شده است. توسط یک جعبه مستطیل برجسته می شود و آدرس آن در نوار آدرس نشان داده می شود. با کلیک بر روی آن یا با استفاده از دکمه های پیکان می توانید یک سلول را فعال کنید. برای ویرایش یک سلول ، روی آن دوبار کلیک کنید یا از F2 نیز استفاده کنید.

Columns : ستون مجموعه ای عمودی از سلول ها است. یک صفحه کاری واحد شامل 16384 ستون است. هر ستون الفبای خاص خود را برای هویت دارد ، از A تا XFD. می توانید یک ستون را با کلیک روی عنوان آن انتخاب کنید.

آموزش اکسل در اصفهان

Rows : ردیف مجموعه ای افقی از سلول ها است. یک صفحه کار واحد شامل 1048576 ردیف کل است. هر ردیف شماره خود را برای هویت دارد ، از 1 تا 1048576 شروع می شود. می توانید با کلیک بر روی شماره ردیف علامت گذاری شده در سمت چپ پنجره ، یک ردیف را انتخاب کنید.

Fill Handle : یک نقطه کوچک است که در گوشه پایین سمت راست سلول فعال وجود دارد. به شما کمک می کند مقادیر عددی ، سری متن ، درج دامنه ، درج شماره سریال و غیره را پر کنید.

نوار آدرس : آدرس سلول فعال را نشان می دهد. اگر بیش از یک سلول انتخاب کرده باشید ، آدرس سلول اول در محدوده نشان داده می شود.

 آموزش اکسل در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com