سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش عمده جوراب در تهران2

 

پخش عمده جوراب در تهران

پخش عمده جوراب در تهران . قد   : در بسیاری از موارد ، این صرفاً یک اولویت شخصی یا سبک است. با این حال ، جوراب های خدمه و ربع محافظت از سایش در قسمت بالایی کفش شما را ارائه می دهند ، بنابراین هنگام پوشیدن چکمه های متوسط ??یا بلند ، جوراب های حداقل این بلند را به شما توصیه می کنیم.

متناسب: برای دریافت اندازه مناسب ، در هر صفحه از محصولات REI.com به دنبال اطلاعات مربوط به اندازه سازنده باشید. وقتی جوراب را امتحان می کنید ، به نحوه قرارگیری آنها در انگشت پا و پاشنه پا توجه کنید. طول صحیح معیارهای اصلی است. اگر یک جوراب خیلی بلند باشد ، روی انگشتان پا جمع می شود. اگر خیلی کوتاه باشد ، جوراب به سمت پایین کفش می لغزد و احساس سفتی می کند. برای جوراب هایی که به شدت پر شده اند ، آنها را با کفش خود امتحان کنید تا مطمئن شوید بدون اینکه کفش هایتان را خیلی تنگ کند ، به راحتی جا می شوند.

پخش عمده جوراب در اصفهان

پخش عمده جوراب در اصفهان . سوالات متداول جوراب

س: در آب و هوای گرم پیاده روی می کنم. چه جورابی بپوشم؟

پاسخ: Fit معیار شماره 1 شماست ، بنابراین به کفش شما بستگی دارد. به طور ضد بصری ، جوراب های میان وزن در واقع آب بیشتری نسبت به جوراب های سبک جذب می کنند ، که به شما اجازه می دهد با وجود حجم زیاد ، پاهای شما خنک تر و خشک تر شوند. پشم کمی سریعتر از مواد مصنوعی اشباع می شود ، اما به تنظیم بهتر دما کمک می کند.

س: جوراب های من باید چقدر ضخیم باشند؟

ج : ضخامت مناسب جوراب به تناسب کفش شما بستگی دارد. اگر پای کم حجم دارید ، احتمالاً جوراب های ضخیم تری می خواهید. پاهای با حجم زیاد معمولاً به جوراب های باریکتر نیاز دارند. همیشه جوراب های کفش خود را امتحان کنید تا مطمئن شوید که راحت جا می شوند.

پخش عمده جوراب در تهران

 پخش عمده جوراب در  تهران

برای مشاهده خدمات ، ثبت سفارش و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com